MEDIACIÓN FAMILIAR

CNV

mediación familiar

A comunicación é unha parte fundamental da condición humana… pero a comunicarse hai que aprender.

Podemos aprender a cociñar quentando pratos precocinados ou comida de dieta mediterranea… depende do que miráramos. Da mesma forma, repetimos a estrutura de comunicación que aprendimos do noso entorno, pero isto non que decir que teña que ser sempre así.

A comunicarse pódese reaprender e isto é fundamental para relacionarse con calquera persoa e máis se é con persoas cercanas.

Hai técnicas de comunicación, pero máis importante que a técnica, o primeiro é coñecerse a un/ha mesmo/a, o que sentimos o que realmente precisamos para saber que é o que queremos comunicar, sendo responsables das nosas emocións e necesidades, pedindo o que estimemos con asertividade. Sen culpas nin culpabilizar.

Sobre isto hai moito escrito, recomendamos calquera lectura relacionado co que o autor Marshall B. Rosenberg chamou «comunicación non violenta».

A mediación familiar é unha opción para acadar acordos na familia cando a comunicación fallou. As persoas implicadas teñen ánimo de chegar a un acordo e precisan a axuda dunha persoa que medie nun entorno seguro e sen xuizos. Na asociación Amodiño ofrecemos o servizo de mediación familiar ainda que vos invitamos a non esperar a ter que mediar, preferimos que intentedes antes acudir o noso servizo de Orientación familiar, xa que se a dificultade é orixinada pola comunicación, é posible resolvelo ou, porque non, rematar ben.

direción

Carr. Portela, 63, 36939 Bueu, Pontevedra

asociacionamodino@gmail.com

Asociación Amodiño